Contact & Support

Wahoss

Beatrix de Rijkweg 10
7602 RA Almelo

KVK: 53720024
NL60RABO0139982973

Tel: 0546-492668
info@wahoss.nl

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 uur en 17:00 uur. Door afspraken buiten kantoor kan het zijn dat we niet direct kunnen antwoorden. Via email word je altijd z.s.m. geholpen.

Heb je complexe vragen, behoefte aan een adviesgesprek of wens je jouw kennis van WaHoSS op te frissen? Dan is een training of consult dé oplossing voor jou!

Meer weten over de mogelijkheden voor jouw bedrijf of organisatie?

Neem contact met ons op via 0546-492668 of vul onderstaand formulier in.

Je kunt ook direct een proeflicentie aanvragen. Dan kun je 30 dagen GRATIS gebruik maken van onze applicatie.

    WaHoSS ondersteunt haar klanten via een eigen supportdesk.

    Als gebruiker kunt u direct persoonlijk contact opnemen met een van onze medewerkers met uw vragen over WaHoSS.

    Wij kunnen u het best van dienst zijn door op afstand met u mee te kijken. Hiervoor kunt u Anydesk gebruiken.

    De voordelen van E-support

    De support wordt verzorgd door de ontwikkelaar zelf. Dit is praktisch alleen via e-mail mogelijk. U hoeft uw problemen niet eerst voor te leggen aan een helpdeskmedewerker, maar u bent gelijk bij de juiste persoon. Bij de uitleg van uw probleem kan makkelijk gebruik worden gemaakt van afbeeldingen, screenshots en bijlagen.

    • Gebruik van voorbeelden, screenshots en bijlagen
    • Terugbellen bij afwezigheid is niet nodig
    • Urgente problemen krijgen voorrang
    • In afwachting van uw antwoord kun u verder werken
    • Het antwoord kan rustig worden (na)gelezen

    De kennis van de helpdeskmedewerker is beperkt, als ook zijn invloed op de software.

    E-mail is echt handiger dan telefoneren, ook voor u!

    Heb je een vraag over een van de volgende onderwerpen? 

    Misschien staat het antwoord op jouw vraag gewoon op onze website. Selecteer een van de onderstaande onderwerpen en lees alle betreffende informatie.